  • Data: 2005-01-24 19:10:51
    Temat: Re: mozliwosc... sklep komputerowy
    Od: "VooDoo" <V...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jezu ale sie ludzie zbulwersowali... to tych cwaniaczkow... jest to mozliwe
    i tak jest... plyta powoduje wzrost temp mojego procesora.... oooo i nie
    jestem sam... wiele osob sie na to skarżyło i nie wiem czemu ludzie tak
    latwo wysmiewaja sie z czegos czego nie rozumieja .... sami maja niewielka
    ilosc informacji... osobiscie nie lubie takich ludzi.... anywya post byl
    ewidetnie zwiazany z prawem cywilnym a nie o komputerach ! tazke sie nie
    wysilalem z zglebianie problemu....
    sprawa sie rozwiazala ... poprosilem sprzedawce o sprawdzenie tej usterki
    ... stwierdzil oczywiscie to co mialem dawno na uwadze ... zaproponowalem mu
    doplate do innej plyty :) tazke jestem happy

    ps nie kupujcie nigdy ply intelowski !!!

    pozdro
    Czarny