eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomoże błahostka ale... (dotyczy płyt w hipermarketach) › Re: może błahostka ale... (dotyczy płyt w hipermarketach)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "SOTB" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: może błahostka ale... (dotyczy płyt w hipermarketach)
    Date: Fri, 10 Jan 2003 08:31:47 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <avlt0s$8r3$1@news.tpi.pl>
    References: <avk07m$2ak$1@korweta.task.gda.pl> <avk229$eqq$1@news.tpi.pl>
    <avk2ai$gc1$1@korweta.task.gda.pl> <2...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: pa129.krzycko-wielkie.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1042184028 9059 217.96.181.129 (10 Jan 2003 07:33:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Jan 2003 07:33:48 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-Subject: Re: Odp: może błahostka ale... (dotyczy płyt w hipermarketach)
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:122225
    [ ukryj nagłówki ]

    > Proste - nie kupuj tam. Nie podejrzewam, żeby chodziło o dostępność danej
    > pozycji bo konkurencji u nas w tym względzie nie brakuje. Więc o co? Że
    > jest taniej? No to masz już swoją obniżkę :)

    Niewłaściwym przekonaniem jest, że w hipermarkecie jest zawsze taniej. W
    mniejszym sklepie lub dużym o jednej specjalizacji towar "schodzi"
    równomiernie a obsługa rozsądnie zamawia towar. Dzięki temu nie zalega on na
    półkach.
    W hipermarketach często znajdziemy towar, który cenę ma taką samą od
    pierwszego do ostatniego dnia sprzedaży lub podlega niewielkim obniżkom -
    tak zwanym promocjom. Jeśli klient widzi drogi niechlujnie wyłożony towar,
    który na dodatek jest jeszcze brudny i uszkodzony to z całą pewnością
    pójdzie gdzie indziej. Następnym razem zastanowi się, czy promocja to
    rzeczywiście promocja czy tylko chęć nabicia w butelkę klienta. To wydaje
    mi się naturalne.

    SOTB


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1