  • Data: 2009-12-20 20:49:25
    Temat: Re: monitoring osiedla
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Prawo zezwala na nagrywanie obrazu osiedla.
    > Udostępnianie obrazu z kamer w internecie tez jest dozwolone
    > powiedział bym nawet że jest dosyć modne ostatnio.
    > Zadbajcie aby kamery były odpowiednio dużej rozdzielczości
    > aby np. dało się odczytać numer rejestracyjny samochodu
    > i rozpoznać idącego sąsiada.
    > A w następnej kolejności aby w równie dobrej jakości zostało
    > zarejestrowane. Oraz aby faktycznie było archiwizowane
    > przez obiecany okres. Inaczej cała instalacja nie ma sensu.

    Rzecz w tym, ze ja nie chce aby ta instalacja powstala. Nie zycze sobie,
    aby sasiad mogl kontrolowac moje zycie (z kim przyszedl, ile razy, jak
    dlugo, itp)
    Zgadxam sie natomiast na to, aby obraz byl dostepny tylko dla agencji
    ochrony. I udosteopniany tylko organom scigania na wypadek jakiegos
    zdarzenia.

    --
    pozdr
    Wojtek