  • Data: 2005-12-30 12:51:59
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:dp2sln$isd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a molestowanie da sie nagrac na dyktafon ???

    da, jezeli dyktafon nonstop bylby wlaczony, i kilkakrotnie by sie nagray
    takie zdarzenia to wtedy
    chybadobry dowod na molestowanie.

    > swinskie teksty zawsze juz o czyms swiadcza.. dla prezesa to bedzie
    > wystarczajacy argument, zeby wszczac postepowanie wyjasniajace

    ale niekoniecznie nagranie zaczynajace sie od momnetu swinskich tekstow musi
    swiadczc o molestowaniu,
    zwlaszcza jezeli wczesniej bedzie prowokacja a prezes bedzie myslacym
    czlowiekiem.

    Ja tez moglbym podejsc do Ciebie nabluzgac na Twoja matke, zone, dzieci, dac
    CI plaskiego, a pozniej
    jak Ty bys na dobre wkurzył i ruszyl n amnie kolesiowi stojacemu obok
    powiedzial by wlaczyl kamere :-)
    i oczekiwal od prokuratora ze Cie oskarzy o napad .

    P.