  • Data: 2006-06-23 13:22:13
    Temat: Re: molestowanie seksualne
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > nie koniecznie, moze ma taki styl bycia i zawsze kazdego kokietuje w
    > formie zartu, wszystko zalezy od tego jak dokladnie obiektywnie wyglada
    > to zdarzenie, a nie od tego jak to odczula 'ofiara'.

    Czy przed sądem rzeczywiście "styl bycia" będzie wytłumaczeniem?
    Równie dobrze wielu dresiarzy może powiedzieć, że mają taki styl bycia,
    że dla żartu wyciągają nóż, przykładają przechodniom do brzucha i dla
    żartu żądają od nich telefonów komórkowych...
    Przedstaw mi prawną definicję żartu i podaj źródło.

    # /George Orwell - Rok 1984/