  • Data: 2006-06-22 14:11:28
    Temat: Re: molestowanie seksualne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis napisał(a):

    > Nie rozumiem, a wedle kodeksu pracy są juz molestowaniem, zgadza się?
    > więc np. pracownicę w prywatnej czy państwowej firmie obowiązuje inne
    > prawo odnośnie molestowania niż np. uczennicę w szkole albo studentkę?
    > Szkoda, ze polskie prawo nie uściśla tego bardziej...

    to co cytowales dotyczy dyskrymnacji pracownika a nie jest definicja
    przestepstwa, jezlei chodzi o molestowanie seksulane w pelnym tego slwoa
    znaczeniu czyli 'inna czynnosc seksualna' to kazdy rozumny czlowiek wie
    czym to jest i nie trzeba tworzyc dodatkowych definicji, co nie znaczy
    ze taka nie istnieje.
    Uchwała SN z 19.5.1999 r I KZP 17/99, OSNKW 1999, Nr 7-8, poz 36
    "inna czynność seksualna" to takie zachowanie się, niemieszczące się w
    pojęciu "obcowania pŁciowego" ktore zwiazane jest z szeroko rozumianym
    życiem płciowym człowieka, polegające na kontakcie cielesnym sprawcy z
    pokrzywdzonym lub przynajmniej na cielesnym i mającym charakter
    seksualny zaangazowaniu ofiary.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".