  • Data: 2009-10-31 22:02:11
    Temat: Re: mole w platkach owsianych
    Od: kasia <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Paź, 11:58, Małgorzata kalinowska <k...@g...com>
    wrote:
    > czy sklep za to odpowiada czy producent czy posrednik? właśnie nie
    > wiadomo, chyba do inspekci sanitarnej trzeba zgłosić to pomoga
    > ustalić, ale moli juz nie wyłpia a te się przenosza z miejsca na
    > miejsce

    Nie. Ja przynioslam mola spozywczego do domu w instrukcji obslugi
    chodzika dla dziecka. Moge dac rade jak pozbyc sie tych "motylkow":
    nalezy posprzatac wszystkie szafki tam gdzie jest zywnosc.NAjlepiej
    wszytskie w kuchni.Sprzatanie od podstaw:wymiana np papieru lub
    okleiny w szafce,wszystkie kasze,maki,cukry wysyp do kosza.NApewno w
    nich sa zarodniki moli, w tych produktach widac takie "pajeczynki".
    Jak juz posprzatasz,nowe produkty przesyp w szczelne opakowanie
    szklane lub metalowe z zakretka lub zatyczka.Mole zaczna znikac,a na
    koniec kiedy zauwazysz ze moli jest mniej kup raid na mole.U mnie to
    wszystko pomoglo.Uwazaj tez na larwy,biale dlugie larwy wedruja po
    scianach,latwo moga przypadkiem znalezc sie w jedzeniu.Mam nadzieje ze
    chodzilo Ci o mole spozywcze,,,;)