  • Data: 2006-04-28 00:56:12
    Temat: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:44513509@news.home.net.pl...
    On 2006-04-27 21:13, PAweł wrote:
    (...)

    Tres bien. Zwróć uwagę, że w K 6/06 ten przepis jest niezgodny z art. 2
    konstytucji.

    Zwróć zatem na to koniecznie uwagę Trybunałowi Konstytucyjnemu,- na pewno
    ogromnie się przejmie, ze masz na ten temat odmienne od niego zdanie;-))

    Nie mam szczególnej ochoty przekonywac Cie do rzeczy oczywistych,- sentencja
    orzeczenia jest wg mnie prosta (przynajmniej w tej części;-).
    Zadam więc banalnie proste pytanie,- czy obstajesz przy tym, ze od 1.01.2007
    Marta nie bedąc wpisana na liste adwokatów (a i dla porządku, też i radców)
    będzie mogła samodzielnie, publicznie (tj. tzw. "ludności") udzielac
    ODPŁATNIE porad prawnych, czy tez nie?;-).
    Fizycznie zapewne tak, ale czy będzie to dozwolone?;)

    (...)

    >Przeczytałem po raz wtóry i nadal upieram się przy swoim. Wskaż mi
    >(zacytuj) jednak proszę dokładnie która porada Marty była według Ciebie
    >wadliwa, to może rzeczywiście odszczekam co powiedziałem.

    Vide moja odpowiedź dzisiejsza na post Marty.

    >What is truth? (Pontius Pilate)

    na miłośc boską, dlaczego Poncjusz Piłat zaczął nagle mówic po angielsku???

    Pozdr