    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: milicjant
    Date: Mon, 2 Mar 2009 02:33:36 -0800 (PST)

    On 2 Mar, 11:25, "Maluch" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:b3973b61-2d41-4c0c-98a1-6f357f76f551@
    w34g2000yqm.googlegroups.com...

    > Zeby nie schodzic do jego poziomu? ;)
    >
    > Nie wiesz jak sie zachowac - zachowaj sie przyzwoicie. No chyba, ze
    > kogos boli bycie czlowiekiem, przyzwoitym czlowiekiem.
    >
    > Jak ktos w PRL byl swinia to teraz musi z tym zyc. Nie widze powodu [z
    > wyjatkiem spraw karnych] zeby sie nad nim pastwic bo to nas sprowadzi
    > do takiego samego poziomu na jakim sa oni...
    >
    > Jeszcze może okazać się, że w/g dzisiejszych poglądów na powyższe sprawy
    > może okazać się bohaterem ;)

    Bez przegiec w zadna strone ;)

    Uwazam, ze relikty PRL powinny dogorywac gdzies na marginesie. Nie
    powinno juz byc dla nich miejsca w centrum zycia spolecznego,
    gospodarczego, sportowego czy politycznego. Pora oddejsc - system
    upadl, skompromitowal sie - wszyscy oni powinni sobie powiedziec
    "dosc", a nie grzac cieple stolki np. w PZPN:)

    Ale ta kwestia to zupelnie cos innego niz traktowanie innego
    czlowieka. To, ze np. esbek traktowal opozycjoniste jak zwierze, nie
    znaczy, ze mamy teraz tego esbeka upodlic do granic mozliwosci. To
    byla ich metoda dzialania. My powinnismy wybic sie ponad to. Takie
    jest moje zdanie ale moze jestem idealista. Mi sie poprostu wydawalo,
    ze po to byla ta cala walka z komunizmem, zebysmy mogli byc wolnymi,
    przyzwoitymi ludzmi. A tak to skonczymy jak swinie w Folwarku
    Zwierzecym. Okrutnego gospodarza przegnalismy, ale i konia zaraz na
    klej sprzedamy.