    From: c...@g...pl (coreczka)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie - problem
    Date: 26 May 2005 14:34:42 +0200

    Kacper napisał(a):

    > moze nie jedynym ale dosc prawdopodobnym

    W wypadku mieszkan wojskowych - niezwykle prawdopodobne, zwlaszcza w
    swietle ostatnich zmian w ustawie o zakwaterowaniu sil zbrojnych

    > cesja dlugu jest zawsze mozliwa,ale czy to zalatwi sprawe, gdyz jak piszesz,
    > one i tak nie maja funduszy

    w opisywanym przypadku - cesja raczej nie jest mozliwa. mowimy przeciez
    o mieszkaniu wojskowym (czyli sluzbowym!), a wyzej wspomniana ustawa
    wyklucza jurysdykcje przepisow prawa cywilnego i innych ustaw.

    > Ustawa o ochronie lokatorow mowi kto musi dostac lokal socjalny. Ale jesli
    > te Panie pracuje, sa pelnoletnie, nie uzyskuja pomocy z opieki spolecznej,
    > czy nie maja renty inwalidzkiej to razcej lokalu socjalnego bym nie
    > oczekiwal

    ustawa o ochronie lokatorow nie ma nic do mieszkan wojskowych - odsylam
    do w/wym. wlasciwej ustawy.

    > Kacper

    pzdr
    A.

    P.S. Zajrzyj szybko do tej ustawy, bo ostatnio weszly w zycie przepisy,
    ktore wielu najemcow takich lokali wysla na bruk przed 6 czerwca 2006.
    Wiem, ze na pierwszy ogien pojda ci, co nie placa.

    A.