  • Data: 2005-06-12 22:13:58
    Temat: Re: mieszkanie komunalne - karencja
    Od: m20051 <m...@g...tnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maria jeżowska napisał(a):

    > Dwa razy sprzedać nieruchomość. Raz osobie bliskiej, potem dowolnej osbie,
    > która nabywa ją w dobrej wierze i nie ponosi skutków twoich zobowiązań.
    >
    > I tyle.

    Dzięki, ale "karencja" polega na tym, że nabywca zawsze jest czysty,
    problem mam ja czyli sprzedawca - konieczność zwrotu tzw bonifikaty -
    nimałej, bo 90% wartości nieruchomości. chodzi mi o to, żeby mnie nie
    dopadli.
    znam już sztuczkę z pdzierżawą i czynszem z góry - niestety niewygodną,
    bo trzeba znaleźć kupca, który się na to zdecyduje. szukam metod
    alternatywnych.

    MAc