  • Data: 2004-08-12 10:13:15
    Temat: Re: mieszkanie: hipoteczne i spoldzielcze-wlasnosciowe
    Od: "MmM" <U...@w...LITERYpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote in message
    news:1rh85fbyiqp2x.ibiviere7h1r$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 11 Aug 2004 21:48:45 +0200, MmM naskrobał(a):

    > nie mam pojęcia - to jakaś nowa ta hipoteczna? :]

    Jak wejdziesz do dowolnego serwisu z nieruchomosciami, masz we "wlasnosc"
    danej nieruchomosci wpisane albo hipoteczne albo sp-wl...
    hipoteczna to domyslam sie ze po zakupie dana osoba jest wpisana na hipoteke
    mieszkania...
    Nie wiem na czym polega sp-wl...
    Nie jestem prawnikiem niestety i nie mam pojecia co dany status mieszkania
    zmienia w moich prawach i obowoazkach...

    pozdrawiam
    --
    Marcin