  • Data: 2005-06-20 07:21:15
    Temat: Re: mieszkanie
    Od: "Mertz" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał:
    > czyli bycie lub nie członkiem spółdzielni niczego nie zmienia.

    No nie tak do końca, bo może się okazać, że czynsz może być inaczej
    naliczany (czytaj: drożej).
    Tak mi powiedziała pani urzędniczka, kiedy kupiłem mieszkanko a po pierwszej
    wizycie w spółdzielni zadeklarowałem stanowczy brak zainteresowania
    zostaniem członkiem sp. za 300 zł. Za friko to co innego.
    Pani poinformowała mnie, że tam jakiś projekt podniesienia opłat nieczłonkom
    sp. jest w planie i ma być na zarządzie.
    Nie znam podstawy prawnej i czy tak w ogóle można. W końcu nieczłonek ponosi
    takie same koszty ekspl. remontowe i w na końcu pensję prezesa i całej
    sitwy.
    Ja tam się z nimi nie czaję tylko idę na ostro.
    Ogólnie spółdzielnie wszelkie są zbędne i to jest chory twór poprzedniego
    ustroju, kiedy to sie mieszkanie dostawało wpłacajac grosze. Oprócz TBS-ów
    nikt teraz niczego nie buduje a w sp. siedzą panie i zajmują się pierdułami
    a wokół biegają jacyś zniweieściali faceci.

    W chwili obecnej potrzebna jest jedynie sprawna administracja bez tej całej
    nadbudowy.

    Pozdrawiam
    -Mertz-