  • Data: 2007-06-21 17:16:37
    Temat: Re: miana w projekcie bez zgody developera
    Od: "Webmaster" <info@mieszkajmy[to].pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaraz, zaraz - pisałeś że dokonałeś odbioru tak ? Bynajmniej w ten
    > sposób rozumiem sformułowanie "po oddaniu mieszkania". Dokonałeś
    > odbioru czy nie ?

    Może niejasno się wyraziłem. Mieszkanie dopiero odbiorę za 4 miesiące, ale
    przed odbiorem zbyt późno zgłosiłem zmianę w mieszkaniu aby mi je
    naniesiono. Później po odebraniu mieszkania mam ok 6-10 miesięcy i w tym
    czasie mam wykonać wykończenie mieszkania, aby nadzór bud. mógł mi pozwolić
    mieszkać w moim wymarzonym M4. Od znajomych wiem że ta inspekacja/ kontrola
    z urzędu miasta jest różna - czasami przyczepiają się a niekiedy machna ręką
    na brak scianki działowej :).