eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomedia markt nie chce uznac reklamacjiRe: media markt nie chce uznac reklamacji
  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e8o19i$cse$1@atlantis.news.tpi.pl> <e8o83k$3d0$1@inews.gazeta.pl>
    <44afad6d$1@news.home.net.pl>
    <f...@4...com>
    Subject: Re: media markt nie chce uznac reklamacji
    Date: Sat, 8 Jul 2006 16:47:12 +0200
    Lines: 25
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    NNTP-Posting-Host: 81.190.205.134
    Message-ID: <44afc570$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1152370032 81.190.205.134 (8 Jul 2006 16:47:12 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: radmar.dps
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:399731
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:fifva2hofq7iuiae34bcfgp8bekjj64uhd@4ax.com...
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał:
    >
    >> Zawsze pozostaje niezgodność z umową.
    > Ale on JUŻ wybrał gwarancje i teraz bedzie trudno domniemywać, skor
    > jest opinia gwaranta.

    Jedno nie ma związku z drugim, a opinia z serwisu za wiele w sądzie
    znaczyć nie będzie. Jeśli mm będzie chciało taką sprawę wygrać, to będzie
    musiało wnioskować o powołanie biegłego sądowego. Poza tym, tu meritum nie
    są ziarenka piasku, a wykazanie posiadaczowi używanie wyrobu niezgodnie z
    przeznaczeniem. Gdyby było inaczej to producent koparek wszystkie reklamacje
    by odrzucał argumentując, że znaleziono ślady piasku. A producent parasolek
    argumentując, że produkt miał kontakt z wilgocią. Podobnież producent
    obuwia. Ktoś wypuszczając produkt na rynek powinien mieć świadomość, że
    będzie on używany w warunkach rzeczywistych, a nie w sterylnym labolatorium
    z filtrami przeciwpyłowymi, temp. 22 st. i wilgotnością stale na poziomie
    50%.
    Ciekawe, kiedy producenci zaczną odrzucać reklamację argumentując, że
    produkt był używany, a przecież dostarczony był nowy.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1