eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomedia markt nie chce uznac reklamacjiRe: media markt nie chce uznac reklamacji
  • From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e8o19i$cse$1@atlantis.news.tpi.pl> <e8o83k$3d0$1@inews.gazeta.pl>
    <44afad6d$1@news.home.net.pl> <e8oant$9j7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <44afb8df$1@news.home.net.pl> <e8oej7$kfe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: media markt nie chce uznac reklamacji
    Date: Sat, 8 Jul 2006 16:39:26 +0200
    Lines: 36
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    NNTP-Posting-Host: 81.190.205.134
    Message-ID: <44afc39e$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1152369566 81.190.205.134 (8 Jul 2006 16:39:26 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: radmar.dps
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:399730
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e8oej7$kfe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Zapewne się znajdzie w folderach producenta chociaż jedno zdjęcie z
    >> plaży nad morzem, czym można wykazać, że i takie użytkowanie miał
    >> producent na myśli.
    >
    > Rownie dobrze można by założyć ze zdjecie na plaży sugeruje, ze woda nie
    > powinna mu zaszkodzić

    No wybacz, ale urządzenia przenośne są wykorzystywane nie tylko na
    imieninach u cioci Krysi, ale także podczas grila, wycieczki rowerowej,
    podczas wyjazdu do Egiptu itd...
    Wcale nie mówię, że można nim kopać w piasku, czy moczyć w morzu, ale
    jeśli aparat na plaży był w pokrowcu, a zaszkodziło mu kilka ziarenek
    piasku, które tam się dostały, albo zaszkodziło mu kilka kropel wody, gdy
    dziecko nas chlapneło wodą to bez przesady...
    Producenci kuszą nas do zakupu cukierkowymi fotkami z nad morza, a potem
    się okazuje, że jednorazowy wypad nad morze jest dla aparatu zabójczy? To
    tak samo jak z komórkami, najlepsza wymówka dla serwisów, to "znaleziono
    ślady wilgoci w aparacie", ale do cholery, w końcu telefon komórkowy do tego
    służy aby z nim chodzić, a to, że u nas padają czasami deszcze to wcale
    takie dziwne zjawisko nie jest. Więc jestem zdania, że o ile użytkownik nie
    używał przedmiotu w sposób niezgodny z przeznaczeniem - np. dziecko nie
    bawiło się nim w piasku, to ma prawo reklamować produkt. A foldery reklamowe
    są tu bardzo dobrym argumentem - znajdźcie mi taki, co mówi, że nie można
    robić zdjęć na plaży, w słońcu..., wręcz przeciwnie tam są właśnie tego typu
    fotki, sugerujące jakie to cud zdjęcia będzie miał posiadacz. Czyli
    producent nas zachęca właśnie do takiego zachowania, a później ma pretensje
    o to, że ktoś robił zdjęcia na plaży? Najważniejszy jest zdrowy rozsądek,
    niestety serwisom często go brakuje. Dlatego jak najdalej od gwarancji
    zawierającej jakieś wymysły marketingowca, niezgodność z umową jest bardzo
    dobrą bronią na tego typu zagwostki, jak np. haracz za nieuzasadnioną
    reklamację.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1