  • Data: 2004-08-19 14:13:11
    Temat: Re: mbank-pozyczki dla mlodych malzenstw
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wirde <w...@n...hotmail.com> wrote:
    > Reasumując: nie chce mi się sprawdzać tej konkretnie oferty, ale na
    > milę wartość 2,95% pachnie oprocentowaniem nominalnym a nie realnym
    > które będzie (mogę się założyć) nie niższe niż powiedzmy 15%.
    > Sprawdź dobrze tę ofertę.
    > Wszystkiego naj... na nowej drodze życia :)

    Po pierwsze to ustawa o ktorej wspominasz nie reguluje np. kredytow
    hipotecznych - a o tym mowa.
    Po drugie 2,95% to jest oprocentowanie we frankach, a nie zlotych (co sie
    wiaze np z ryzykiem zmian na rynku walut).
    Po trzecie wszelkie oplaty sa na stronie bardzo latwe do znalezienia:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/mplan/tpio.ht
    ml

    http://www.PRnews.pl