  • Data: 2016-01-28 10:33:54
    Temat: Re: maturalna swieta krowa
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 stycznia 2016 23:55:14 UTC+1 użytkownik G.S. napisał:
    > On Mon, 28 Dec 2015, n...@t...net.pl wrote:
    > [...]

    > Obawiam się, że literalnie jak wyżej... (acz nie chciało mi się przebijać
    > przez treść przepisów).

    > Zgadza się, niestety.

    Co na to KOD?
    Zajmuje się pierdołami zamiast prawdziwym interesem obywateli
    i państwa zmieniając nazwę na KOP - Komitet Obrony Polaka.

    Niech KOP wymusi na państwie obowiązek przekazania na konto każdego
    uprawnionego Polaka realnych pieniędzy z kapitału początkowego
    oraz składek od pracodawcy.
    Te obecne zapisy na kontach osobistych są finansową fikcją.
    I niech te pieniądze nie będą pozycją budżetu państwa.

    Składki niech mimo wszystko płacą obywatele a nie firmy, kontrolę
    niech sprawują US przy rocznych zeznaniach podatkowych - stać cię
    więc muszą być składki emerytalne, nie stać cię to jesteś sam sobie
    winien.

    Niech w końcu wszystko aktualna władza to wyprostuje!

    A te wszystkie KODy, partie niech przestaną zajmować
    donosicielstwem na własne państwo, jesteście skończonymi kretynami.
    Zajmijcie się rozwiązywaniem problemów a nie, jak dawniej komuchy,
    ich mnożeniem. Piździelce niech nie eliminują ludzi zdolnych ale wręcz
    przeciwnie powinni być na nich zachłanni.

    Andrzej.