  • Data: 2014-06-05 09:40:25
    Temat: Re: matka gotowa zabic dzieci... co robic?
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:lmmgh9$36l$1@node2.news.atman.pl...

    > I teraz mam dylemat - czy powinienem zawiadomić jakieś służby? Niby ryzyko
    > że dozna jakichś omamów nie powinno być zbyt duże, ale z drugiej strony
    > takie rzeczy się zdarzają (np. Deanna Laney - dwóch synów zamordowanych, a
    > trzeci oślepiony i upośledzony umysłowo wskutek obrażeń mózgu).

    Jakie służby? Możesz zrobić to inteligentnie i zawiadomić opiekę społeczną,
    ale oni... obawiam się, że zrobią to z buciorami, niemniej, jeżeli ktoś ma
    omamy i dzieci... to się dobrze nie łączy.
    Moze ta osoba ma jakąś rodzinę? Też można spróbować, chociaż to ryzykowne,
    rodziny często wstydzą się przyznać same przed sobą, że mają taki problem.
    No to... opieka społeczna.

    A.