  • Data: 2004-11-01 15:00:26
    Temat: Re: masz roszczeniowe podejscie do zycia
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Nov 2004 15:46:42 +0100, YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>
    napisał:

    > media za moja kase a pierze pralka! i nie mialem na mysli tego co
    > jest w przedziale obowiazkow takich jak jedzenie itp!

    Twoją kasę? Znaczy zarabiasz?

    > To, ze Ci nie daje na nowe
    >
    > buty za 400zl to tez z moich zarobionych pieniazkow!
    > matka nigdy nie zgodzilaby sie na takie drogie buty!

    I miałaby rację...

    > Weź dorośnij dziecko.
    >
    > doroslem juz dawno!

    Nie widać.

    > nie myslcie ze jestam jakims samolubnym bachorem nie umiacym nic
    > samemu zrobic oczekujacym tylko na kase od rodzicow!

    Pytanie o to czy można wyciągnąć alimenty od matki "nieco" temu
    twierdzeniu przeczy

    > to ze nie chce mieszkac z matka to nie sa kwestie kasy!

    Matury jeszcze nie masz a już ci wolność w głowie zaszumiała? Też tak
    miałem ale mi przeszło.

    > chodzi o to ze nie moge totalnie sie z nia ani z moim bratem
    > porozumiec!o reszcie rodziny nie wspomne!!!

    Tez tak miałem. Mieli zupełnie przestarzałe poglądy na zycie i mój sposób
    ubierania się. Nawet kolczyka nie pozwolili mi sobie zrobić.

    > to juz sie kawalek czasu ciagnie i staje sie meczonce!

    Ja twoim miejscu pomyślałbym o maturze, a nie o wolności i swobodzie.

    > wiem ze moge sobie znalezc prace ale chce sie uczyc jeszcze
    > trybem dziennym!i dlatego pytam o te alimenty!
    > i jeszcze raz pisze! nie do konca tu o kase chodzi!!

    chcesz studiować w trybie dziennym, mieszkać samodzielnie i utrzymać się
    za 1500 zł. Gratuluje beztroskiego podejścia do życia, dzieciaku.

    --
    Falkenstein