  • Data: 2004-11-03 09:26:30
    Temat: Re: masz roszczeniowe podejscie do zycia
    Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    takich jak jedzenie itp!

    > To, ze Ci nie daje na nowe
    >
    > buty za 400zl to tez z moich zarobionych pieniazkow!
    > matka nigdy nie zgodzilaby sie na takie drogie buty!

    No nieźle, mam trochę :) więcej lat ale w życiu nie kupiłem butów droższych
    niż 200 zł bo uważam, że to przesada choć stać mnie na to, nie noszę też
    dresów za pewnie 2k zł (w ogóle nie noszę dresów), spodni za 400 zł z
    krokiem do ziemi itp. Ogólnie przyglądając się szwędającej się młodzieży
    zastanawiam się gdzie są rodzice tych bachorków ale jak słyszę takie rzeczy,
    że dostaje się 1500 zł miesięcznie albo chociażby 750 zł to się nóż w
    kieszeni otwiera. Z takich ludzi to chyba nic dobrego nie wyrośnie.
    Przypuszczam, że YazOO nigdy własną praca nie zarobił takich pieniędzy i
    dlatego ich ani rodziców nie docenia.
    pozdr