  • Data: 2023-06-07 22:04:53
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > O ile Amerykanie mogli o polskiej Konstytucji nie słyszeć, to miło by
    > było, jakby polskie władze ją znały.

    Które?
    To było za rządów SLD/Millera. Tyle że potem były 2 lata PiS+SO+LPR,
    8 lat PO+PSL, 8 lat PiS+ a "słuszna kara" kogoś w RP3 spotkała?
    To gdzie D, Tusk (PO) tak naprawdę ma Konstytucje nie wtedy jak mu
    bardzo pasuje wykuł wtedy w kamieniu na wieki *jak dla mnie*.

    Oczywiście wszyscy teraz rżną głupa po linii "a udowodnijcie mi że
    (wszystko) wiedziałem". Tyle że jak wywiad RP3 nie wiedział co się
    dzieje w jego własnym ośrodku to przeorać ten ugór, wypierdolić tych
    niekompetentnych partaczy na bruk z zerem przywilejów emerytalnych.
    Do wyboru jest "wiarugodnawa zaprzeczalność" *ALBO* "jako taka kompetencja".

    A mówiąc bardzo cynicznie: przez długawą chwilę ja miałem wrażeniem że
    USA pogrywają tym jak (wyhodowanym) *hakiem na RP3* . IMHO Takich
    krótkowzrocznych idiotów w wywiudzie mieliśmy i raczej dalej mamy.

    --
    A. Filip