  • Data: 2023-06-04 22:13:21
    Temat: Re: marsz opozycji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się sprawdzać, ale nie ma zakazu przynależności do partii.

    Problem w tym, że był nakaz. Znaczy mogłeś nie należeć, ale wtedy miałeś
    w zasadzie zakaz pełnienia funkcji publicznych.

    > Bo Ty tak chcesz, czy z czegoś to wynika?

    Z historii.

    > Dokładnie tak. Niezbyt uczciwymi sposobami, tym nie mniej to już u nas
    > tradycja.

    No więc teraz esbecy przegrali, więc w czym problem? Nawet uczciwie
    wybory przejebali. Wiec w czym problem? Demokracja ci się nagle nie
    podoba? Bardzo jesteś zmienny w swoich poglądach?

    > Obawiam się, że nie rozumiem. A jaki miałby być?

    Podobno samorządowy - na przykład w warszawie mamy władze samorządowe w
    opozycji do władzy państwowej (choć partię to boli i na przykład uznał
    że teren miesięcznicy jest wyjątkowo ważny ze wzgledu na obronność kraju
    i przekazał go pod jurysdykcje min. płaszczaka).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!