    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mapka :-)
    Date: Fri, 22 Dec 2006 04:31:02 +0100

    Marcin Debowski wrote:

    > Ale skoro przyjmujemy, że skontaktowali się z Andrzejem na zasadzie takiej
    > jak napisałeś, to gdzie tu dochodzenie swoich praw skoro ślą gdzie
    > popadnie bez wyraźnego wskazania, że sprawa dotyczy ich utworu?

    Ależ oni wyraźnie wskazują że chodzi o ich utwór. Teraz jest jakieś
    prawdopodobieństwo, że ktoś rzeczywiście przerysował ze wskazanego przez
    nich utworu, i że zapłaci.

    Ale po pierwsze: to są moje domysły, oparte na tym i kilku poprzednich
    wątkach na przestrzeni kilku lat.

    Po drugie: nawet jeżeli moje domysły są słuszne, i jeżeli jest to groźba
    bezprawna (w co wątpię), to trzebaby to jeszcze udowodnić. Co jest IMHO
    niemożliwe.

    > Narysuję
    > jabłko, zobacze u Ciebie jabłko na koszulce i zażadam od Ciebie pieniędzy
    > bo jak nie to powiadamiam policję i skończysz w kryminale. To nie jest
    > groźba bezprawna?

    Wg. mnie nie. Po prostu mylisz się co do faktu posiadania praw do jabłka na
    mojej koszulce.

    p. m.