  • Data: 2011-07-06 11:02:31
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: valdoozz <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    > -------------------^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A czytasz czasami na co odpisujesz? ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Jestem laikiem i może nie rozumiem, dlatego pytam... Chodzi mi o to, że
    z tego co wiem Art. 26 § 2 Kodeksu karnego określa okoliczności
    wyłączające winę... Kodeks karny, a nie kodeks wykroczeń. Opisywana
    przeze mnie sprawa dotyczy wykroczenia a nie przestępstwa.

    Massai pisząc o art. 87 kw. odnosi się do całej sytuacji, jazdy rowerem
    po użyciu, zatrzymania prawka, etc. Chyba, że ja źle rozumiem. Pytam o
    to, czy w odniesieniu do wykroczeń (kodeksu wykroczeń) można bronić się
    stanem wyższej konieczności, który według mojej (skromnej) wiedzy
    związany jest bardziej z kk (art 26) ani jeżeli kw. Być może się mylę.

    Pzdr