  • Data: 2011-07-01 17:55:24
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: valdoozz <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-01 16:31, Robert Tomasik pisze:

    > Fotka nic nie daje, bo zdarzają się różne ewenementy. Ale gdyby nawet
    > się okazało z nagła, że ta alejka jest drogą publiczną, to i tak
    > spokojnie można się powoływać na uzasadniony błąd co do okoliczności
    > stanowiącej znamię czynu zabronionego.

    Czy masz na myśli Art. 7 par. 1 kw? Pisząc trywialnie jeśli zeznam :
    Wysoki Sądzie ostatnią rzeczą o jakie pomyślałbym sobie, to że łamnie
    prawo drogowe pijąc piwo i jeżdżąc po parku, gdyż nie miałem pojęcia, że
    park miejski kwalifikuje się jako droga publiczna ... to sąd to uzna?

    Napisaliśmy zażalenie do Sądu Rejonowego odnośnie tego postanowienia.
    Opisaliśmy w jakich okolicznościach kolega został zatrzymany, tj. nie
    jeździł po parku z butelką w ręku, ale na zawołanie "Stój, zatrzymaj
    się" przestraszył się i rzucił się do ucieczki, chcąc uniknąć napaści.
    Czy to ma znaczenie? Massai pisał coś o stanie wyższej konieczności,
    jeśli dobrze pamiętam.

    Pzdrw