  • Data: 2007-08-15 10:41:29
    Temat: Re: mandat + samochód służbowy
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Jak to jest z mandatami w aucie służbowym? Nie chodzi mi o takie typowe z
    > winy kierowcy, tylko np. brak gaśnicy, czy zły stan techniczny. Płaci je
    > kierujący czy firma - właściciel samochodu.

    Bezwzglednie kierowca.
    On wyjezdza na droge pojazdem i to on jest odpowiedzialny za jego stan
    techniczny, wyposarzenie ect.
    Jesli masz jakies uwagi, ze cos brakuje - odmow wyjazdu! Nie daj sie skusic
    propozycja, ze ci zwroci za mandat, bo suma sumarum to ty go dostaniesz.
    Jesli cie pracodawca za to zwolni - do sadu pracy, sprawa wygrana juz na
    wstepie.
    Pracodawca raczej nie bedzie chcial sie spotkac w sadzie w takiej sprawie.
    Inaczej przedstawia sie sprawa paliwa, gdzie kierowca nie ma mozliwosci jego
    zbadania, wowczas jest prowadzone sledztwo w wyniku ktorego ustala sie kto
    jest winien.