  • Data: 2003-10-19 12:11:49
    Temat: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> napisał w
    wiadomości news:bmtt2g$2a6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Bardzo śmieszne Leszku, hahaha padam ze śmiechu. Chciałbym widzieć jak
    > idziesz sobie w nocy, patrzysz "o czerwone światełko, uliczka 3 metry
    > szerokości, nic nie jedzie, musze stanąć takie są przepisy, poczekam te 5
    > minut! Je nie łamię prawa!

    Łamię! Ale nie beczę jak mnie spotka za to kara.

    >A w szkole mówią na mnie laluś

    Poważnie tak na ciebie mówią??? Dlaczego?

    > źle zaparkuje, albo jak kolega wyrzuca peta pod nogi (20 zł mandatu) -
    > czysty idiotyzm.

    Lubisz chodzić po zaśmieconym lub zablokowanym autamo chodniku? No cóż różne
    gusta ludzie mają.Jedni lubią śledzie a inni jak im spod pachy jedzie;)
    Ja lubię czyste chodniki.

    >pisanie z upomnieniem byłoby, moim zdaniem, dużo sensowniejsze,

    Z twojego posta wynika że nie.Uważasz że zrobiłeś dobrze nie czekając na
    zielone światło.
    A więc upomnienie nic by nie dało.

    >ak mogę szanować człowieka który każe płacić studentowi bez nadmiaru kasy
    za coś tak idiotycznego jak
    > przejście na czerwonym
    Nie wiedziałeś że to zabronione? Nie wiedziałeś że za to grozi mandat?
    Dlaczego spodziewasz się że inni mają martwić się o twój portfel jeśi sam o
    to nie dbasz?Przeszedłeś na czerwonym z biedy??
    " Twoja logika ma się tak do logiki jak akademia pierwszomajowa do akademii
    medycznej" ;))
    Jeśli decydujesz się na łamanie prawa (a przejście na czerwonym jest
    łamaniem prawa) to nie bądź zaskoczony karą za to .

    Pozdr
    Leszek