  • Data: 2012-12-29 14:37:33
    Temat: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > skoro już stosowny kubeł pomyj wrzuculiście sobie, to może jednak witek
    > wytłumaczysz, zamiast tupać nogą BO TAK, dlaczego adresat mandatu ma wybrać
    > opcję "wskazuję kierującego" skoro kierującego nie zna i wskazać go nie
    > może?

    bo nie ma sensowniejszej opcji do wyboru.

    masz trzy:

    1. przyznac sie i zaplacic mandat

    2. odmowic przyjecia mandatu, wowczas bedziesz mial sprawe w sądzie

    3. nie przyznac sie , ale wskazac osobę której w danym czasie dalo sie
    pojazd.

    no jeszcze jest opcja olac ale wowczas dostaniesz mandat za niewskazanie.

    jak widzisz jedyna opcja, przy ktorej wychodzi sie na czysto jest
    przeslanie informacji komu sie dalo samochod. opcja sprzedazy tez sie tu
    miesci.