  • Data: 2012-12-28 20:43:18
    Temat: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MrNoName wrote:
    > Moj ojciec dostal poczta od strazy miejskiej w warszawie mandat za
    > przekroczenie predkosci w dniu 12.12.12
    > Auto jednak zostalo sprzedane prawie 2 lata temu i widocznie ten ktos go
    > nie przerejestrowal. Ojciec nawet nie ma uprawnien, bo stracil je 2 lata
    > temu za jazde po wplywem.
    >
    > jak postepowac w takim przypadku ?

    a na mandacie nie jest napisane co robic?

    wybrac opcje, nie ja kierowalem i wskazuje na kierujacego.

    napisac, ze samochod zostal sprzedany, podac dane kiedy i komu i dla
    swietego spokoju, wlazac im w tylek dolaczyc umowa sprzedazy.

    i zabrac sie za sprawdzanie dlaczego samochod jest ciagle
    nieprzerejestrowany.
    sprzedaz zostala zgloszona w wydziale komunikacji i w ubezpieczeniu?

    bo za chwile zobaczycie ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny pod
    drzwiami, ktory bedzie chcial sporo wiecej od was