  • Data: 2010-09-10 10:01:38
    Temat: Re: mandat niezgodny z prawem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/9/2010 12:59 PM, Papo5murpfs wrote:

    > zgadza się, przyjołem mandat bo przekroczyłem prędkość 40km/h, problem w
    > tym
    > ze na tej drodze nie jest to zadnym wykroczeniem, bo taqm obowiązuje zakaz
    > przekraczania 90km/h:O)

    cos sie uparł przy tym myśleniu.
    przyjąłeś mandat = popełniłeś wykroczenie.
    stan faktyczny jest bez znaczenia.

    > poza tym sprawa nie zafsze jest taka prosta, często możesz dostać mandat z
    > jakiegoś dziwnego i rozpasłego artykułu, kturego nie znasz na pamięć, po
    > prostu uległeś sugestii milici że coś tam w aucie nie spełnia przepisuf
    > zgodnie z jakimś tam artykułem, bo wierzysz że milicja zna prawo, ale dałeś
    > się nabrać bo to nieprawda:O)

    skoro nie jesteś pewien czy wykroczenie popełniłeś czy nie, to nie mów
    głośno, że popełniłeś, czyli nie przyjmuj mandatu.
    mandat przyjmuje sie wtedy jak sie chce potwierdzic, ze sie wykroczenie
    popełniło. w kazdym innym przypadku - nie.