    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat / kanary/ problem/
    Date: Tue, 05 Sep 2006 23:15:35 +0200

    Dnia 05-09-2006 o 23:03:47 >>Galeon<<
    <g...@W...pl.i.to.wytnij> napisał(a):

    > Da sie cos z tym jeszcze zrobic czy tylko placic ?
    > I kto mi odpowie na powyzsze pytania? Czemu po bilety isc nie moglem ale
    > jak sie dowiedzieli ze nie mam dokumentow pozwolili po nie isc? heh

    Nie wolno przetrzymywac nikogo bez jego zgody ... rowniez w srodkach
    komunikacji miejskiej przez kanarow. Jakis czas temu tez tlumaczylem (dosc
    frywolnie ... ale jest to jakis punkt odniesienia) pojecie "przy sobie"
    ... czyli co oznacza miec dokumenty (i bilet tez) przy sobie. Zmusic do
    wycieczki po dokumenty zmusic tez nie moga. Prawdopodobnie przewoznik
    przewidzial cos takiego jak oplata manipulacyjna, ktora zostanie zaplacona
    zamiast pelnej wysokosci kary (u mnie jest to 6zl zamiast stu_ilustam za
    niemanie biletu).

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik