  • Data: 2002-08-06 17:55:36
    Temat: Re: mandat MPK
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > inne pytanie dotyczace kanarow.
    > kiedys slyszalem ze kanar nie ma prawa zmusic mnie do przejechania
    > przystanku na ktorym chce wysiasc, jak rowniez do opuszczenia pojazdu
    > zanim chce wysiasc.
    > z Waszych postow wnioskuje ze znacie inny stan rzeczy

    tez tak slyszalem (i to nawet od znajomego kanara)
    z postow w/w jednak wynika inaczej :(
    Ponoc stawane w drzwiach i nie wypuszczenie w ten sposob z tramwaju to nie
    uzycie sily :(((
    a co jak nie ? Sam nie raz widze jak kanar staje przy krzeselku tak ze jak
    osoba chce wstac to znowu siada bo nie ma jak wstac !! i to nie jest
    stosowanie przymusu i sily ? hmmm... juz wczesniej o tym pisalem ale nikt
    nie odpisal ...

    AndY