  • Data: 2011-05-30 07:21:36
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-30 08:18, Alek wrote:

    > Nigdy nie twierdziłem, że należy pozbawiać jakichkolwiek praw ludzi
    > wybitnych, więc całe te twoje listy i wywody są nie na temat.

    Coś się tak uczepił tych ludzi wybitnych?

    Mnie przecież chodzi o karygodne używanie stereotypów i szufladkowanie.

    > Już tak sie nie nadymaj. Od mojego ogólnego postulatu do obowiązującego
    > prawa jest strasznie daleko. W przepisach można i należałoby uwzględnić
    > wszystkie te detale. Sprawa nie jest prosta, bo oznacza oddanie sporej
    > władzy w ręce psychiatrów. [...]

    No to uważaj bo w dzisiejszych czasach to już doprawdy nikomu nie można
    ufać.

    Click --> http://en.wikipedia.org/wiki/Kay_Redfield_Jamison

    Paczpan! "Czubek" z Ph.D. robiący głównie w psychiatrii.

    Piotrek