  • Data: 2011-05-30 06:18:25
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał

    > Ale za to Twoja wątpliwość (czy pozbawiać praw wyborczych wszystkich
    > czy może tylko tych którzy sobie nie radzą) dobrze rokuje.
    >
    > Wprawdzie na razie jesteś na etapie ludzi wybitnych. Ale nie da się
    > wykluczyć, że w końcu zauważysz iż ten przypadek można rozszerzyć na
    > zbiór osób chorych psychicznie.

    Nigdy nie twierdziłem, że należy pozbawiać jakichkolwiek praw ludzi
    wybitnych, więc całe te twoje listy i wywody są nie na temat.

    > A jak zrobisz krok dalej i spojrzysz na statystyki i prognozy
    > zachorowań, oraz zapoznasz się krótką charakterystyką poszczególnych
    > chorób psychicznych to będziesz na zdecydowanie lepszej pozycji do
    > dalszej dyskusji.

    Już tak sie nie nadymaj. Od mojego ogólnego postulatu do
    obowiązującego prawa jest strasznie daleko. W przepisach można i
    należałoby uwzględnić wszystkie te detale. Sprawa nie jest prosta, bo
    oznacza oddanie sporej władzy w ręce psychiatrów. Jednak z drugiej
    jest dla mnie nie do przyjęcia obecny stan, gdy kompletne tumany nie
    mające pojęcia o czymkolwiek mają prawo głosu a jego siła jest równa
    sile głosu człowieka bystrego.