  • Data: 2006-11-30 14:21:43
    Temat: Re: lokatorzy na "dziko"
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur" <s...@r...pbz> wrote in message
    news:1sjw5aaon023r$.1rpxl16anlqaf$.dlg@40tude.net...

    > To ja już ciebie nie rozumiem.
    Bo źle myślisz.

    > Raz jesteś osobą która ma najemców którzy nie płacą i wywalczyła w sądzie
    > zwrot kosztów utrzymania takich najemców od gminy.

    Nie mam najemnców i w poście napisałem zresztą, że sprawa dotyczy czegoś
    innego.
    Chodziło o bezumowne korzystanie z gruntu przez gminę.

    > Teraz z kolei jawisz się jako tego pokroju najemca, który czerpie z cudzej
    > własności, nie ma tytułu prawa do lokalu (najmu, dzierżawy) a mimo tego
    > dostawcy mediów zawierają z tobą umowy.

    Jak wyżej nie mam najemnców, ale mam mieszkanie, które z różnych względów
    ciągle jest budową i o ile w ogóle zobaczę kiedyś akt notarialny to będzie
    cud. Właścicielem gruntu jak narazie jest syndyk firmy budowlanej.
    I da się na budowie zamieszkać i dało się podpisać umowy o media, a nawet na
    budowie da się zameldować.