eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[lojalka] Czy i jak pracodawca ma udokumentować koszty szkolenia pracownika? › Re: [lojalka] Czy i jak pracodawca ma udokumentować koszty szkolenia pracownika?
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [lojalka] Czy i jak pracodawca ma udokumentować koszty szkolenia
    pracownika?
    Date: Thu, 13 Dec 2007 21:23:57 +0100

    Użytkownik "Marcin Stawny" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fjr3gl$s66$1@news.onet.pl...

    > Robercie, a czy jest to gdzieś faktycznie napisane w przepisach, czy
    > wynika z praktyki lub orzeczeń? Możesz podać jakieś namiary na stosowne
    > artykuły? (czytałem ustawę podaną przez Jotte, ale tam nie ma kiedy
    > pracodawca i pracownik spisują taką umowę)

    To działa trochę na odwrót. po prostu nie ma nigdzie w przepisie napisane,
    że pracownik ma obowiązek podpisać taką umowę. Umowa, jak to juz ktoś w tym
    wątku zauważył, to zgodne oświadczenie stron. Jeśli po odbyciu kursu
    pracownik nie będzie chciał podpisać lojalki, to pracodawca nie ma żadnej
    możliwości go do tego zmusić.