eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[lojalka] Czy i jak pracodawca ma udokumentować koszty szkolenia pracownika? › Re: [lojalka] Czy i jak pracodawca ma udokumentować koszty szkolenia pracownika?
    From: "Tomasz" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [lojalka] Czy i jak pracodawca ma udokumentować koszty szkolenia
    pracownika?
    Date: Wed, 12 Dec 2007 23:29:47 +0100

    Użytkownik "Marcin Stawny" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fjplf5$nqa$1@news.onet.pl...

    > Rozumiem, a czy tu jest istotny moment podpisania przed/po szkoleniu?
    > W którymś z wątków było coś powiedziane, że jeśli pracodawca chce aby
    > pracownik podpisał taką umowę, nazwijmy ja "na szkolenie", to powinien to
    > uczynić *przed* szkoleniem a nie po. Jak to wygląda z formalnego punktu
    > widzenia? Czy KP albo inna wykładnia to reguluje?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Marcin Stawny

    Ja mam to w umowie o zakazie konkurecji jako kolejny § o treści: W przypadku
    uczestniczenia przez pracownika w szkoleniu lub innej formie doksztalcania,
    ktorego koszty poniosl pracodawca. Pracownik zobowizany bedzie do zwrotu
    poniesionych na ten cel kosztoww okresie do 36 miesiecy po zakonczeniu
    szkolenia w przypadku ustania stosunku pracy, jezeli w tym czsie byly
    pracownik: i dalej tak jak juz mowilem czyli podejmie prace w
    konkurencyjnej.............. rozpocznie prowadzenie.................... itd
    wreszcie nastepny punkt to informacja, ze kazdorazowo przed szkoleniem
    dostane pismo o wysokosci kosztow szkolenia.
    I teraz ja mam pytanie do ciebie, czy ten zapis o 36 miesiacach kadencji po
    ustaniu szkolenia zmniejsza sie w KP proporcjonalnie do uplynietego okresu?

    Pozdrawiam
    Tomasz