  • Data: 2018-03-19 16:57:31
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-03-18 o 16:19, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Ależ oczywiście, że się da. Wystarczy znać zasadę działania tego
    > miernika. Otóż nie mierzy on prędkości, tylko wylicza z 2 pomiarów
    > ODLEGŁOŚCI w odstępie 0,3s. Jeśli więc policeman z ręki jest w stanie
    > utrzymać wiązkę dokładnie w tym samym punkcie ruchomego pojazdu z
    > odległości kilkuset m przez 0,3s, to nie jest człowiekiem, tylko
    > robocopem. Albo absolutnym rekordzistą wśród strzelców wyborowych.
    > Tym miernikiem można zmierzyć prędkość... budynku i nie będzie zerowa;-)

    Czyli trzeba go n statywie ustawiać. To powinno rażąco zwiększyć
    dokładność, choć nie gwarantuje 100%. Wiązka moze w wentylator chłodnicy
    przykładowo trafić.

    Przed II WS w Warszawie do pomiaru prędkości potrzeba było 2 policjantów
    i stoper. Mierzyli czas na określonej drodze. W jakiejś książce wyczytałem.