    Date: Thu, 01 Sep 2011 08:31:14 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze

    (01.09.2011 00:26), Robert Tomasik wrote:
    > wiadomości news:j3m99s$r2l$1@news.onet.pl...

    [...]
    [...]
    > Nie bronię ich, ale z drugiej strony co mają napisać? Nie wiemy, czy
    > załatwimy za poszkodowanego wszystkie formalności, bo jeszcze nikogo nie
    > obsłużyliśmy? :-)

    No mogliby napisać "załatwi wszystkie formalności". Poza tym, absolutnym
    kłamstwem jest że "znajomy właśnie jeździ ich autem", chyba że oznacza
    to że znajomy "firmy" jeździ jej samochodem, zanim zdobędą
    jakiegokolwiek klienta.

    Jedyne co jest prawdziwe w powyższym to to że "firma się rozwija". Jakby
    nie patrzeć, 8 dni temu nie było firmy, teraz jest :). Rozwój procentowo
    dążący do nieskończoności :).

    p. m.