  • Data: 2005-11-12 12:54:13
    Temat: Re: liczniki na wodę - otoczenie prawne
    Od: "..::Friend::.." <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak wygląda sprawa liczników na wodę zamontowanych w mieszkaniu
    > spółdzielczym własnościowym. Liczniki zamontowane są poza lokalem w
    > szybie wentylacyjnym. Do kogo nalezą liczniki?
    >
    > Czy są uregulowane sprawy legalizacji tych liczników, chodzi co jaki
    > czas muszą być sprawdzane czy też wymieniane by można uważać ich
    > wskazania za poprawne.

    U mnie licznik wody jest sprawny przez 5 lat po tym okresie albo muszę
    na własny koszt go wymienić na nowy z legalizacją albo zalegalizować
    stary. W przeciwnym wypadku społdzielnia zacznie mi naliczać ryczałt.

    Ostatnio jednak wpadłem na pomysł zeby wymeldować wszystkie osoby z
    mieszkania i płacić ryczałt od 0 osób:)

    GM