    From: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licznik wody
    Date: Thu, 27 Jul 2006 10:54:39 +0200

    wiadomości news:ea8ns2$bve$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> napisał w wiadomości
    > Wymiana wodomierza raczej nie ma nic do tej opłaty (zapewne upłynął termin
    > legalizacji). Prawdopodobnie zbiegło się to w czasie ze zmianą regulaminu
    > zaopatrzenia ludności w wodę (czy jakoś tak się to zwie). Zacznij od
    > lektury umowy jaką masz z wodociągami oraz tego regulaminu i taryfy opłat.

    umowy papierowej nikt nigdy nie widział. Pewnie podpisywała lub nawet nie,
    moja babcia co juz dawno na cmentarzu jest (z 40 lat temu).

    Zapewne "zbiegło" sie to z jakimś zarządzeniem wewnętrznym wodociągów,
    odnośnie licznika. Podkreślam iż żadnych aneksów, czy też innych pism nie
    było. Szkoda mi papieru i czasu na pisanie do nich o wyjaśnienie, ale może
    się skuszę. Nie wiadomo np. czy jutro nie dostane rachunku za wywóz śmieci i
    będzie w niej puntk dotyczący abonamentu na pojemniki na odpady, czy też np.
    abonament za wytyczenie granic działki, bo przecież słupki graniczne są
    wkopane przez geodetę lata temu.

    J.