  • Data: 2006-02-25 16:52:53
    Temat: Re: liczby w artykule
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    moris234 napisał(a):
    > http://wprost.pl/ar/?O=87085
    >
    > To jak jest z tym obciążeniem sędziów ?
    > Pytałem się znajomego, który jest asesorem w sądzie grodzkim-karnym i
    > mówił, że tam to 200 spraw przypada na sędziego miesięcznie a nie rocznie.
    >
    > Pzdr.

    "Gdy Ziobro opowiedział się po stronie ofiar, a nie przestępców, po
    stronie prymatu prawa do sprawiedliwości zamiast prawa do resocjalizacji
    przestępców, został uznany za wroga publicznego numer jeden. W niepamięć
    poszły urazy prawniczej i inteligenckiej warszawki oraz krakówka, które
    utworzyły wspólny front przeciwko Ziobrze. To dowodzi tylko, jak silne
    były interesy, które naruszył."

    Przepraszam bardzo ja tez krytykuje jednak moich praw nie naruszyl. Pan
    Ziobro doprowadzi do tego ze wielu mlodych (i nie tylko) ktorzy nic nie
    zrobili a jedynie odpyskneli czy nie pomagali policji, czy tez spwodou
    kompleksow funkcjonariusza badz za inny czyn ('powiedz ze trzymal w rece
    przedmiot przypominajacy kamien to pojdzie siedziec na 3 lata...') niz
    poplenili badz dlatego ze akurat z kims byli pojda siedziec. TO jest
    wlasnie odgrzanie PRLowskiego koztleta o ktorym mowil profesor w CO z ta
    polska. Co z tego jak jedna grupe zadowoli, zmniejsajac troche
    przestepczosc gdy razem z przestepcami zamknie takze niewinnych i
    zniszczcy im zycie?

    "Zbigniew Ziobro chce odejść od dominującej w Polsce przez ostatnie lata
    zasady prawnego humanitaryzmu. Co więcej - w rozmowie z "Wprost" nie
    wyklucza nawet, że podejmie kroki, by autorzy złego prawa III RP
    ponieśli jakieś konsekwencje za tworzenie przepisów, które pomagały się
    rozwijać mafii w Polsce."

    a to jest najciekawsze, karac za ustanawianie prawa innego niz on
    chcial, po prostu brawa!

    P.