    From: " GK" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licytacja komornicza, a lokatorzy
    Date: Tue, 29 Sep 2009 17:51:46 +0000 (UTC)

    jarek <j...@j...pl> napisał(a):

    > (...). Pani komornik poinformowala
    > mnie, ze po licytacji lokatorzy beda mieli natychmiast nakaz opuszczenia
    > budynku, czy rzeczywiscie?
    Tak, ale nic im nie możesz zrobić.:)

    > Na kogo spada obowiazek zapewnienia lokalu
    > zastepczego na włascicielu, czy na gminie (mieszkanie socjalne)?
    Na Ciebie, gminy nie mają lokali socjalnych. Przeszukaj archiwum grupy, także
    pod hasłem "pomieszczenie tymczasowe". To nie musi być mieszkanie, do którego
    lokatorzy chcieliby się przeprowadzić z własnej woli (wygody), a np. kontener
    mieszkalny z używalnością wspólnego z innymi kontenerami ustępu.

    > Jakie sa moje prawa do rozporzadzanai rzecza?
    Do faktycznego rozporządzania, do momentu usunięcia lokatorów - praktycznie
    żadne. Możesz oczywiście próbować wejść na nieruchomość, a nawet spróbować w
    niej zamieszkać, wyznaczyć lokatorom niezwykle wysoki czynsz itp., ale to
    zwykle strasznie długa droga.

    > Nie wiem czy pakowac sie w cos takiego, nie chalbym byc pokazywany w
    > TV :)
    Jak mówiła Weronika M.-P.: "kto ryzykuje, ten pije szampana" (taka bzdura do
    głowy mi przyszła, wybacz:) ).

    GK