    From: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencjat w wordzie
    Date: Tue, 21 May 2002 21:03:19 +0200

    > A co by się stało, gdybym oddał pracę napisaną ręcznie?
    > Czy jest jakiś przepis mówiący o tym, że musi być napisana na komputerze?

    Mysle ze jezeli napiszesz prace recznie motywujac to brakiem pieniedzy (lub
    ochoty wydania pieniedzy) na komputer/oprogramowanie to nikt Ci za to nic
    nie zrobi.

    Wiadomo ze przepisu zadnego nie ma. Chociaz np. senat uczelni chyba mogl by
    cos takiego zarzadzic.

    Proponuje zebys zamiast szukac jakis sensacji napisal prace w formacie txt
    w jednym z edytorow dostepnych na licencji GNU (polecam PINE), po czym udal
    sie na uczelnie gdzie zapewne jest jakis komputer z Word-em dostepny dla
    studentow, gdzie przekonwertujesz sobie plik na .doc i wszyscy beda
    zadowoleni.

    Uprzedzam Twoje nastepne pytanie "czy jest jakis przepis pozwalajacy
    uczelni na zmuszenie mnie do napisania pracy?". Odpowiadam... nie ma... nie
    ma nawet zadnego przepisu nakazujacego Ci studiowac na tej uczelni ;-)

    uff...