    From: "Paweł S." <p...@o...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja własnego programu komputerowego
    Date: Tue, 21 Oct 2008 16:59:26 +0200

    > A jaki jest język grupy docelowej?
    W praktyce polski, chociaż uzywać i przerabiać może każdy.

    > A jaki jest język urzędowy w Polsce, hmm?
    To ciekawe czemu wiele programów używanych w Polsce ma licencję po
    angielsku...

    > Uzupełnij/przetłumacz stosownie do sytuacji.
    Tylko bez sensu jest tłumaczenie całej licencji, skoro ktoś zadał sobie trud
    stworzenia takowej
    i zrobienia szablonu dla innych...

    > Pewnie jeszcze nie przestali się rechotać ;->
    >
    > PS: ROTFL
    Ja w mojej wypowiedzi nie widzę nic śmiesznego, a o prawie nie mam pojęcia
    więc zwracam się
    z problemem do grupy. Twoja wypowiedz moim zdaniem nie wyjaśnia niczego a i
    wkład treści
    jest niewielki więc.. zwyczajnie się nie odzywaj jeśli nie masz nic do
    powiedzenia.

    Paweł S.