  • Data: 2008-10-07 05:47:29
    Temat: Re: licencja na oprogramowanie
    Od: "Roman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mają niemożliwiści nie wystawić.
    > Art.87 Ordynacji podatkowej jakby co.
    > Nawet "osoba fizyczna występująca osobiście" jest zobowiazana,
    > jeśli otrzymuje ZAROBEK (jakikolwiek), wystawić rachunek.

    widocznie czlowiek/firma nie chce wykazac swojego zarobku.

    > "taka" to odrębne pytanie, znaczy "jaka" :)
    > Przecież skoro przesłali egzemplarz utworu, to uczynili to
    > Z LICENCJĄ (już wtedy), bo innej intencji nie sposób się
    > doszukać.

    rozumiem, tylko nie bardzo wiem czy licencja jaka mnie teraz obejmuje to
    licencja GNU GPL silnika na ktorym dziala sklep czy tez licencja, ktora
    posiada sprzedawca lecz nie ujawnil mi jej i nie mam pojecia o jej tresci.
    Czy moglbym otrzymac odpowiedz odnosnie moich praw modyfikacji tego sklepu,
    czy mam prawo do usuniecia banerow reklamujacych sprzedawce itp.?

    Pozdrawiam
    i dziekuje wszystkim za odpowiedzi.