    From: Shinead <S...@S...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: lekarz i legalna aborcja
    Date: Thu, 03 Jul 2008 23:37:33 +0100
    <g4gup5$id8$1@registered.motzarella.org>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g4j4o5$21u$1@registered.motzarella.org>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    januszek pisze:

    > Przecież już dwa razy odpowiadałem jak jest... Trzeci raz mam
    powtarzać? Będziesz tak pieprzyć głupoty aż ktoś nie powie tego co ma
    powiedzieć, żebyś mogła przejść do następnego etapu tej krucjaty?
    > j.

    Zacytuję Ci wszystkie Twoje odpowiedzi. Powiedz, która to właściwa:
    A: "Polskie prawo nie różnicuje "poza ustrojem" i "w organiźmie". W Polsce
    zabijanie płodów jest przecież zabronione. W pewnych, precyzyjnie
    określonych przypadkach, dopuszcza się stosowanie procedury medycznej
    "aborcji", która polega na zabiciu płodu właśnie."

    B: "Co do "po za ustrojem matki" to jak pamiętam ustaliliśmy już, że
    prawo w Polsce tego nie różnicuje. "

    C: "Zachowanie się lekarza reguluje Kodeks Etyki Lekarskiej, w tym
    przypadku Art. 32. tegoż."
    Czyli
    1. W stanach terminalnych lekarz nie ma obowiązku podejmowania i
    prowadzenia reanimacji lub uporczywej terapii i stosowania środków
    nadzwyczajnych.
    2. Decyzja o zaprzestaniu reanimacji należy do lekarza i jest
    związana z oceną szans leczniczych.

    Któryś z tych punktów jest odpowiedzią na moje pytanie, gdy aborcja jest
    dokonana w np 7 miesiącu?
    Jeżeli to zdanie z A i B, wnioskuję, że twierdzisz że ma prawo uśmiercić
    dziecko poza organizmem matki np wstrzykując w nie coś, albo robiąć
    każdą dowolna rzecz, którą wykonuje wewnątrz kobiety, bo to nadal jest
    przeprowadzanie aborcji.

    Jeżeli tak się sprawy mają w rzeczywistości, to jest to co chciałam się
    dowiedzieć. Chociaż pozostaje pewien niesmak.