  • Data: 2006-05-19 09:02:34
    Temat: Re: legitymowanie policjanta
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a) :

    > I to, że tego mu wobec mnie nie wolno zrobić. Niejeden już miał przez to
    > problemy. Myślisz, że zaryzykuje?

    Nie wspomniałeś, że powiedzieć "synku" też nie powinien. Tak może
    mówić do swojego synka :-)

    A propos. Jak to wygląda w praktyce, jeśli policjant zwraca się
    do mnie per "Ty". Mogę go wtedy (złośliwie oczywiście, ale w
    pewnych granicach) potraktować również per "Ty, odwal się stary,
    nie pamiętasz już jak razem chlaliśmy w sobotę?" ;-)
    W razie czego oczywiście chodziło mi o to, że myślałem, że to mój
    kolega z sobotniej imprezy, skoro tak zwraca się do mnie ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.