  • Data: 2006-05-16 22:04:21
    Temat: Re: legitymowanie policjanta
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    d852 wrote:

    > Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > Wydaje się nierealna, bo żyjemy w Polsce - zacofanym kraju.
    > U nas policjant to wróg. Kojarzy się z bezpodstawnym legitymowaniem i
    > problemami. W wielu krajach zachodu jest podobno inaczej.

    Nie podobno tylko na pewno.
    Tylko tam za podskoczenie policjantowi po prostu ląduje się w kajdankach.
    To i policjanci są milsi, bo wiedzą, że nie będą się musieli użerać z
    byle powodu.
    Widziałem już gościa wychodzącego w kajdankach za jazdę bez biletu,
    widziałem już gościa, który swoją jazdę samochodem zakończył po haśle
    "ja tak szybko nie mogłem jechać" i widziałem już gościa, który za długo
    przebierał nogami jak mu policjant kazał położyć sie na masce.
    Wszystko ma swoje plusy i minusy.